Tuesday, May 29, 2012

If You Are Going to Hawaii...


... be sure to wear some flowers in your hair or at least on your shirt. Flowers are so common in Hawaii–they are everywhere. Certainly in nature, on fabric, even on trucks and public telephones. It‘s very beautiful. But I have to complain that I had to make my own lei (flower garland) with the help of the Hawaiian hotel lei instructor. I guess only the first-class hotels provide leis for their guests these days. Too bad.

Falls ihr mal nach Hawaii kommt, solltet ihr unbedingt Blumen im Haar tragen, oder wenigstens auf dem Hemd. Blumen isnd sehr verbreitet in Hawaii – sie sind einfach überall: natürlich in der Natur, auf Stoffen und sogar auf LKWs und öffentlichen Telefonen. Das ist sehr schön. Allerdings muß ich mich doch darüber beschweren, daß ich meine Lei (Blumenkette) mit der HIlfe des hawaiianischen Lei-Lehrers im Hotel, selbst machen mußte. Ich denke, daß nur noch die Luxus Hotels Blumenketten an ihre Gäste verteilen. Wie schade.







No comments:

Post a Comment